Kirjoittanut Noora Shingler
12. helmikuuta 2020 kello 22:00
Kosmetiikkamarkkinoilla tasa-arvosta ei ole tietoakaan. Naiset priorisoidaan ja naisille markkinoidaan, vaikka puolet kuluttajakunnasta on miehiä. The Silent Finn paikkaa tilannetta. Ihana sarja!
Kirjoittanut Noora Shingler
8. helmikuuta 2020 kello 00:17
Ihon, hiusten ja kynsien kuntoa edistävät ravintolisät menevät kuumille kiville. Myös elintarvikkeisiin on alettu lisätä esimerkiksi kollageenia. Kannattaa olla tarkkana kollageenin alkuperän, määrän ja muodon kanssa.
Kirjoittanut Noora Shingler
31. tammikuuta 2020 kello 15:00
Bisnesidea on mielestäni nerokas. Slogan sen jo kertoo,”aromatherapy made easy”. Kotimainen Kuura Essentials nojaa tutkittuun tietoon ja haluaa tuoda aromaterapian suomalaisten arkeen.
Kirjoittanut Noora Shingler
29. tammikuuta 2020 kello 16:40
Luomusertifikaatin saaneessa teessä voi olla laboratoriossa valmistettuja makuaineita, eikä vanilja-aromin tarvitse olla peräisin vaniljasta — se saattaa olla jopa eläinperäistä. Miten voi tietää, mitä omassa kupissaan hauduttaa?