Vastamainosparhautta
Kirjoittanut Noora Shingler
17. marraskuuta 2008 kello 11:22
Antimainonta on tärkeä juttu, aihetta on käsitelty Kemikaalicocktailissa aikaisemminkin. Olenkin erityisen iloinen siitä, että tänä vuonna myös yleisö pääsee valitsemaan Voima-lehden ja Luonto-Liiton järjestämässä Mainoskupla-kilpailussa oman vastamainossuosikkinsa. Kilpailutyöt on jaoteltu ammattilais– ja avoimeen-sarjaan ja omaa suosikkia voi äänestää 17-25.11 eli reilun viikon ajan tästä päivästä lähtien.
Tässä omat lempparini, jotka löytyvät kaikki avoimen sarjan puolelta:
Visuaalisesti kaunis, iskevä ja osuva. Logon imitoiminen on mielestäni tärkeää ja siinä on tämän mainoksen kohdalla onnistuttu.
Ei ehkä niin visuaalisesti onnistunut kuin edellinen, mutta viesti on hyvä ja ulkoasu tavallaan juuri sopivan ankea…
Päivi Laine: Actiwel
Täyttä asiaa. Ihanaa, että sana ”tutkitusti” ja ”luonnollista” on laitettu mukaan.
Joka kerta kun tvstä kuuluu ”Äl kasei defensis on tutkitusti blaa, blaa…” Pudistan päätäni ja S kysyy, joko olen soittanut Danonelle ja tiedustellut tarinaa tämän sanahirviön takana. Pitäisi varmaan. Case defensis.. Kamoon, kuinka yksinkertaisina jengiä pidetään?
Valitsisin itse voittajaksi joko Danonon tai H&N-mainoksen, vaikea päättää. Mikä omasta mielestäsi on paras?
Edellinen Seuraava