Menu

Best bottom in the world

Hahhah, tällä otsikolla tullee hyvin google-hittejä 😉

American Apparellin provosoivat mainokset puhuttavat netissä säännöllisesti. AA tykkää käyttää kuvissa nuoria, vähäpukeisia ja kiihottuneen näköisiä tyttöjä, ja valokuvaajien motiiveista ollaan vähän sitä ja tätä mieltä. Brändi tietää, että seksi myy ja nuoret tytöt tykkää pousata. Sikäli American Apparellin Best bottom in the world -skaba on siis aika nerokas markkinointikampanja. Pyllykuvien takana ei ole AA, vaan yksityishenkilöt, jotka ovat itse lähettäneet kuvan täydellisestä äässistänsä mukaan skabaan.

Kuva: americanapparel.net

Nerokasta markkinointia, kyllä. Hyvää makua, siitä varmaan voi olla montaa mieltä. Mä nyt en pelihousujani peppukuvista revi, tuntuu, että mainosmaailmassa ja etenkin netissä, kaikki on jo nähty.

Törmäsin itse kuvan peppuun matkalla tsekkaamaan American Apparellin housuvalikoimaa. Ostin viime kesänä Berliinissä asuessani AAn haaremihousut, joissa käytännössä elin koko kesän. Mukavampia byysoja saa hakea. Enpäs silloin arvannut, kuinka oppisin arvostamaan housujen venyvää materiaalia!

Vatsan kasvaessa on kyseisen brändin leggingseistä tullut päivittäinen luottovaate. Leggareissa on samanlainen vatsakappale kuin haaremihousuissakin (eli korkea vyötärö, jota kesällä käytin alas taitettuna ja nyt puolestaan vatsan tukena), suosittelen lämpimästi kaikille kanssaodottajille — ja ultramukavuudenhaluisille yksilöille muutenkin. Tuntuu, että siedettäviä äitiyskuteita on niin marginaalisesti, että hyvistä jutuista on pakko vinkata teille muillekin. Mikä siinä onkin, että näinkin iso markkinarako, kuin raskaus, ikuinen kuluttajaryhmä, ei ole vaateketjujen osalta paremmin hyödynnetty? Kait se vaan on niin kovin epäseksikästä.

Psst… Tunnelmia eilisestä House of Eco -nettisaitin avaamistilaisuudesta Uudessa Mustassa.