Menu

Vastamainosparhautta

Antimainonta on tärkeä juttu, aihetta on käsitelty Kemikaalicocktailissa aikaisemminkin. Olenkin erityisen iloinen siitä, että tänä vuonna myös yleisö pääsee valitsemaan Voima-lehden ja Luonto-Liiton järjestämässä Mainoskupla-kilpailussa oman vastamainossuosikkinsa. Kilpailutyöt on jaoteltu ammattilais– ja avoimeen-sarjaan ja omaa suosikkia voi äänestää 17-25.11 eli reilun viikon ajan tästä päivästä lähtien.

Tässä omat lempparini, jotka löytyvät kaikki avoimen sarjan puolelta:

Fanni Vapola: H&N

Visuaalisesti kaunis, iskevä ja osuva. Logon imitoiminen on mielestäni tärkeää ja siinä on tämän mainoksen kohdalla onnistuttu.

RemiX”: Idiots
Ei ehkä niin visuaalisesti onnistunut kuin edellinen, mutta viesti on hyvä ja ulkoasu tavallaan juuri sopivan ankea…

Päivi Laine: Actiwel

Täyttä asiaa. Ihanaa, että sana ”tutkitusti” ja ”luonnollista” on laitettu mukaan.
Joka kerta kun tvstä kuuluu ”Äl kasei defensis on tutkitusti blaa, blaa…” Pudistan päätäni ja S kysyy, joko olen soittanut Danonelle ja tiedustellut tarinaa tämän sanahirviön takana. Pitäisi varmaan. Case defensis.. Kamoon, kuinka yksinkertaisina jengiä pidetään?
Valitsisin itse voittajaksi joko Danonon tai H&N-mainoksen, vaikea päättää. Mikä omasta mielestäsi on paras?